niedziela, 8 września 2013

Jeden Strzał cz2

-Dobry wieczór pani majorze.
-Shadow miło mi ciebie  widzieć.
-Pana majora również,ale pogadajmy o interesach,za tych dwóch obiecanych jako że są żywi chcemy 150.000$,a za tych ekstra chcemy za każdego 200.000$ co pan na to ?
-Hmh....nie.
-A co pan proponuje?
-Za wszystkich dostaniecie 500.000$ i to moje ostatnie słowo.
-Dobra zgadzam się,ale zostaniem odeskortowani do granicy Polskiej.
-No możemy się tak umówić.
Poznań 29.12.2010.
-Zdrowie za udaną misje, i za duże pieniądze.Razem w Czeczeni zarobiliśmy łącznie 7.000.000$ i za wszystko zapłacili nam kochani przyjaciele z Sajuzu. Odbyliśmy tam ponad dwanaście najtrudniejszych zleceń których,nie chcieli się podjąć Rosjanie.
-Zdrowie
W powietrze poleciały korki szampana i piana,i zaczęło się imprezowanie i wspominanie czasu tak nie odległego.Rozmowa zeszła na temat tego co zrobi każdy z pieniędzmi.
-At Shadow co zrobisz z kasą?
-Mam zamiar wycofać się z interesu, i iść na pseudemeryture i wyjechać stąd.
-Naprawdę a gdzie.
-Hmh wiecie zawsze marzył mi się wypad do Korei Południowej,takie tam.
-I co tam będziesz robić?
-Miętus,mam ponad cztery miliony zielonych i nowego schevroleta. Mogę tam robić wszystko i nic, pewnie kupie sobie dom kupie dwa psy i będę żył do końca życia w luksusie.
-Panowie kielich w górę,za szalone marzenia i za ZORZE.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz